Support

Support


Betingelser for online support


Før vi kan starte en online session, skal du sende en e-mail til jp@ddb-data.dk med firma information, navn, adresse, telefon, attention og CVR nummer. Der skal kort beskrives online session's job/problem, som skal løses.


Herefter returneres de formularer, som er nødvendige for at vi overholder Persondataforordningen (GDPR) og
databeskyttelsesloven.


Bemærk! Online support debiteres efter nedenstående takster ved alle online session's, med mindre andet er aftalt, inden online sessionen er påbegyndt.


Der beregnes et start gebyr på 250,00 for hver online session der startes, plus tidsforbrug. Der beregnes til 20,00 pr. minut. Priser er excl. moms.


Support uden for normal åbningstid tillægges 50%. Ring på 60 38 45 60 for at ringe direkte til support, eller send e-mail til jp@ddb-data.dk.

Benyt ikke SMS eller indtal ikke besked, de besvares normalt ikke.


Mandag til torsdag: 09:00 til 16:00
Fredag                    09:00 til 14:00


Benyt venligst 58 30 32 00 inden for åbningstiderne.


Online support er for kundens eget ansvar. DDB DATA ApS kan ikke gøres ansvarlig i forbindelse med denne online session. Det er 100% kunden's eget ansvar at have opdateret og professionelt anti virus og firewall. DDB DATA ApS kan ikke gøres ansvarlig for problemer med Internet, virus eller andre problemer efterfølgende.


Betingelserne accepteres når vi har modtaget e-mail med firma information, eller til enhver tid, når der startes en online session. Der kan være online sessions der ikke kræver GDPR formularer.

DDB DATA ApS

Omøvej 5

4220 Korsør



jp@ddb-data.dk


58 30 32 00

Software udvikling

POS DETAIL

WEB integrationer

BetalingsService

LeverandørService

Udvikling kunde specifikke programmer

Telefon tider


Mandag til torsdag  09:00 - 16:00

Fredag                    09:00 - 14:00


Se fanen support, hvis der er brug for hjælp uden for telefon tiden.