Ved problemer med login på Nets Postkasse, NemID m.v.
Send e-mail til it-servicedesk@nets.eu
Hvis login via vores programmer ikke virker, prøv følgende adresse direkte i Internet explorer:
https://ft.pbs.dk
Hvis den heller ikke virker da kontakt Nets på ovenstående e-mail.
Nets Betalingsservice telefonnummer 44 89 26 50
Nets Leverandørservice telefonnummer 44 89 27 20
Hvis der er opdateret til Windows 10, så husk at vælge iExplorer 11 / Google Chrome til brug af login på NemID og Nets Postkasse.
I Kontrolpanel / Internet indstillinger, vælges Avanceret og her skal SSL 2.0 være slået fra og SSL 3.0 være slået til.
Kontroller også at Certifikaterne er importeret i den browser der benyttes.
Internet Explorer, vælg Internet indstillinger/Indhold og tryk på knappen Certifikater.
Google Chrome, Vælg Indstillinger/Vis avancerede indstillinger og tryk på Administrer Certifikater.
Hvis de ikke er installeret, så gå ind på https://www.medarbejdersignatur.dk/ og bestil medarbejder signatur/certifikat som nøglefil. Du vil herefter modtage 2 e-mail med et link til nøglefilen og en med et password. Når det er installeret korrekt, kan du logge på Nets postkasse som benyttes til at sende/modtage filer.
Ændringer i Leverandørservice pr. 31.12.2019.
Oprettelse af nye kunder via LS-PBS kan fortsætte som tidligere, men det anbefales at oprette et link på egen hjemmeside, hvor der kan oprettes en aftale via NemId.
Det vil give en større sikkerhed for begge parter.
Se mulighederne på Nets hjemmeside.
På dette link er der mulighed for at vælge Opret kreditoraftale og Har du spørgsmål til LeverandørService.
Ofte stillede spørgsmål
https://www.nets.eu/dk-da/kundeservice/leverandorservice/Pages/faq-for-kreditorer.aspx
Link til oprettelse af medarbejder signatur
Medarbejder signatur skal benyttes for at kunne logge ind på Nets postkasse, hvor der sendes og modtages filer mellem LS-PBS, W-PBS og andre af vores Nets løsninger.
https://www.medarbejdersignatur.dk/
https://www.nets.eu/dk-da/kundeservice/medarbejdersignatur
https://www.nets.eu/dk-da/kundeservice/medarbejdersignatur/kom-i-gang
Link til at tjekke og administrere Nets nøglefil
https://www.nets.eu/dk-da/kundeservice/medarbejdersignatur/noeglefil
Prøv at skifte password og fjern markering i Gem password.
Hvis der fortsat er problemer sendes en mail til it-servicedesk@nets.eu
Kopier mappen LSPBS (standard navn) ud på en USB nøgle eller til et netværksdrev. Dette kræver ingen installation, kun kopiering af mappe/filer med stifinder.
Når programmet er flyttet oprettes en Icon på skrivebordet til filen LSPBS.EXE. Start program og kontroller setup og data. Se vejledningen fra side 36 og frem.
Vigtigt! Når program flyttes fra en PC til en anden, så skal NemID og Nets Certifikater flyttes med.
Se vejledninger på denne side, eller kontakt Nets for hjælp til at flytte/oprette certifikaterne. Certifikaterne benyttes til login på Nets postkasse, hvor der sendes og hentes filer.
POS DETAIL
WEB integrationer
BetalingsService
LeverandørService
Udvikling af kunde specifikke programmer
Mandag til torsdag 09:00 - 16:00
Fredag 10:00 - 12:00
Se fanen support, hvis der er brug for hjælp uden for telefon tiden.